Анкетування батьків з питань якості надання медичної допомоги

В грудні було проведено анкетування батьків з питань якості надання медичної допомоги. Опитано було 89 респондентів.

Всіх респондентів 100% відповіли, що їх уважно, на протязі 30 хвилин прийняли у приймальному відділенні де ознайомили з діагнозом, планом обстеження та лікування. Всі опитуванні звернули увагу на уважне ставлення зі сторони медичного персоналу, який допомагає по догляду, лікуванню хворої дитини. Випадків грубого відношення зі сторони медичного персоналу лікарні до дитини чи батьків не було.

93,3% респондентів повністю задовольняє повнота обстеження, 97,7% респондентів повністю задовольняє якість лікування, 100% респондентів відповіли , що призначення, медична сестра виконує вчасно, а при виконанні ін’єкцій, крапельниць, сестра медична обов’язково надягає гумові рукавички.

Санітарний стан відділень для 85,4% респондентів добрий.

Забезпеченість дітей харчуванням 91% респондентів задовольняє.

Всі респонденти 100% знають про переваги грудного вигодовування. Адже медичний персонал приділяє велику увагу підтримці грудного вигодовування дітей та активно навчають батьків. На базі лікарні постійно проводиться санітарно-освітня робота. В відділеннях проводяться лекції, бесіди, функціонують відео лекторії, Лекторій «Здоров’я», Факультатив «Здорового способу життя», Школа «Матерів».В відділеннях створені всі умови безпечного перебування хворого.

А в завершенні на саме головне питання: «Чи звернулися б Ви знову при необхідності до послуг Житомирської обласної дитячої лікарні?» 100% респондентів відповіли що ТАК.